شناسه خبر : 94159
دوشنبه 25 مهر 1401 , 14:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در تهران/عکس

ستوان «مهدی لطفی» جمعی یگان امداد فاتب که در قالب واحدهای موتورسوار، هنگام اعزام به ماموریت دچار سانحه شده و به شهادت رسید.

این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این حادثه تعدادی از همکاران ما مجروح و استواریکم لطفی به دلیل شدت صدمات وارده به شهادت رسیده و جان خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرد.

صبح امروز پیکر مطهر شهید مدافع امنیت استواریکم مهدی لطفی با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری و مسئولین و ماموران انتظامی و یگان ویژه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

روز سه‌شنبه 26 مهر، ساعت 15 در چالانچولان شهرستان دورود به سمت روستای «عربان» تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

«مهدی لطفی» 28 ساله، متاهل و دارای یک فرزند است.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi